понедельник, 16 ноября 2015 г.

Тести для виявлення ступеня стресу та стресостійкості

В попередніх повідомленнях я виклала теоретичний матеріал щодо психології стресу. Тепер прошу Вас виконати практичне завдання. Результати надсилати не треба, вони призначені для самоконтролю. Тести між собою схожі, тому ви маєте отримати приблизно однакові результати.
!Слідкуйте за оновленнями - в кінці тижня буде викладено тест для перевірки засвоєння матеріалу!

Тест "Визначення ступеня схильності до стресу
Перед Вами 18 тверджень. Ви повинні визначити, якою мірою кожне твердження стосується вас. У відповідях використайте шкалу:
1 — завжди;
2 — майже завжди; Зрідко;
4 — дуже рідко;
5 — ніколи.
1. Не менше одного разу в день я їм гарячу їжу.
2. Не менше чотирьох ночей на тиждень я сплю по 7-8 год.
3. Я отримую від людей позитивний емоційний заряд, сам плачу людям тим самим.
4. У мене є родичі, на яких я можу покластися.
5. Я займаюся фізичною зарядкою не менш двох разів на тиждень.
6. Я викурюю за день менше половини пачки сигарет.
7. За тиждень я вживаю алкоголь менше п'яти разів.
8. Моя вага відповідає моєму зростові.
9. Моя зарплата відповідає моїм витратам.
10. У мене багато друзів і знайомих.
11. У мене є товариш, якому я можу довірити свої найпотаємніші думки.
12. Моє здоров'я в нормі.
13. Я можу вільно говорити про свої переживання, перебуваючи не в гуморі.
14. Я обговорюю свої особисті проблеми з людьми, з якими спілкуюся.
15. Не менше одного разу на тиждень жартую.
16. Я здатний досить ефективно організувати свій час.
17. Я випиваю менше як три чашки кави (чаю) на тиждень.
18. Протягом дня мені вдається деякий час побути наодинці.
Обробка й оцінка результатів
1. Підсумуйте отримані вами бали.
2. Із загальної суми слід відняти 18:
сума балів близько 25 свідчить про стресовість;
40-65 — стресовість значного ступеня;
більше 65 балів Ви на грані зриву.

         А тепер перевірте, виконавши невеличкий тест, чи піддаєтеся ви впливу стресу. На кожне питання потрібно відповісти так, ні чи іноді.
1.     Чи часто у Вас зявляється почуття втомленості?
2.     Чи почуваєте Ви погіршення здібності зосередитися?
3.     Чи помічаєте Ви, що ваша память стала гірше?
4.     Чи є у Вас схильність до безсоння?
5.     Чи часто Вас хвилюють болі в області хребта?
6.     Чи бувають у Вас сильні головні болі?
7.     Чи є у Вас проблеми з апетитом?
8.     Чи помічаєте Ви, що відпочинок не дає очікуваного результату?
9.     Чи скучаєте Ви на роботі?
10.  Чи легко Вас вивести із себе?
11.  Чи помічаєте Ви за собою схильність до надмірної суєти?
12.  Чи буває, що Вам важко завершити думку?
13.  Чи часто Ви перестаєте собі подобатися?
14.  Чи часто Вам без видимої на то причини стає тривожно?
15.  Чи часто Вам не хочеться бачити зовсім нікого?
Після проведення цього тесту потрібно підбити підсумок за такими критеріями: так 2 бали, іноді 1 бал, ні 0 балів.
За результатами тесту стрес поділяється на три рівня (низький/середній/високий).
Низький (0-6 балів) Вам можна позаздрити, Ви неймовірно стресостійкі. У непередбачених і небезпечних ситуаціях Ви спокійні та розсудливі. Якщо Ви набрали від 0 до 2 балів, то Ви, скоріше за все, віднеслись до тесту поверхово, тому що така степінь не піддавання стресам це дійсно неймовірно.
Середній (6-21 балів) Стреси Вам докучають, але особливих проблем не утворюють. Рівень стресу середній. Це означає, що позбавлення від стресів не буде для Вас великою трудністю.

Високий (21-34 балів) Рівень стресу високий. Вам варто замислитися про наслідки. Якщо Ви не згущуєте фарби, то наслідки не за горами. Не нехтуйте своїм здоровям Вам потрібно негайно змінити своє життя.

4 комментария: